10 acords sobre el treball per projectes

Ahir, dimecres 16 de maig, en Josep Mª Esteve, director de l’Institut-Escola Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d’Anoia, ens va fer una xerrada sobre el treball per projectes.

Es va fer al Centre Cultural de Malgrat de Mar. Hi van assistir 170 docents, de centres de l’Alt Maresme.

Per a concloure l’acte, els membres del Seminari intercentres (Escola Dtor Carles Salicrú, Escola La Minerva, Institut Bisbe Sivilla, Institut Sant Pol i Institut Tordària) ens van presentar un decàleg on recollien les bases d’orientació per a tenir en compte en el treball per projectes.