‘SmileUrbo’, un joc per a entendre la importància d’arribar a acords

Si sou usuaris habituals del joc a l’aula o us hi voleu “enganxar”, us pot interessar la Jornada ABJ a l’aula que es durà a terme el proper 11 de març a l’Escola FEDAC de Canet de Mar. Si voleu més informació podeu consultar el següent article. El dia 17 de gener FINALITZA EL TERMINI D’INSCRIPCIONS.

A jugar!!!

SmileUrbo és un joc de rol, en aquest cas virtual, adreçat a alumnes a partir de 16 anys. El punt de partida és un petit poble d’un país en vies de desenvolupament que es troba en una situació crítica. Els jugadors formen part de la junta del poble, però cadascun assumeix un rol diferent: agricultor, comerciant, mestre, polític… I han de prendre decisions en el moment que un inversor d’un país desenvolupat arriba al poble amb la proposta de comprar un terreny i construir-hi un hotel. És un joc per a 7-9 jugadors i està disponible en diversos idiomes.

Requisits: 8 jugadors, 6 hores (poden dividir-se en sessions separades de 2 hores cadascuna), 1 ordinador, 1 projector, 2 dispositius mòbils (preferiblement, tabletes), impressora ràpida, wifi i una taula rodona.

Aquesta és una de les 6 propostes publicades al diari de l’educació el 12/12/2022 Sis jocs de taula ‘diferents’ pensats per a l’aula.