Regal: Mapa Peters

El CRP de l’Alt Maresme regala un pòster del mapa Peters a la primera persona docent que deixi un comentari en aquest article!

S’entregarà en un tub de cartró de mida 64 x 6 cm.

* Es prioritzaran els centres que encara no hagin obtingut regal del CRP.

1. Elba Cantallops Autor de l'article

Mª dels Àngels, adjudicat a l’Escola Joan Maragall! Podeu passar a buscar-lo per centre de 9h a 14h i de 15h a 17:30h (17h els divendres).

Moltíssimes gràcies per participar!

1. Elba Cantallops Autor de l'article

Escola Santa Susanna, heu estat de sort! En tenim un segon exemplar! Podeu passar a recollir-lo pel centre de 9h a 14h i de 15h a 17.30h (17h els divendres). Moltes gràcies per participar!

1. Elba Cantallops Autor de l'article

També n’hi ha un per l’Institut de Sant Pol! Podeu passar a recollir-lo pel centre de 9h a 14h i de 15h a 17.30h (fins les 17h els divendres). Moltes gràcies per participar!

1. Lluís Llovet

El mapa de Peters , una manera per treballar el medi social i la manipulació històrica de la realitat. Molta reflexió a fer.