Recull de recursos online per a alumnat nouvingut

Els equips LIC estem elaborant reculls de recursos pensant en aquestes setmanes de confinament.  El document Propostes online_aula d’acollida i Suport Lingüístic i Social, elaborat per l’equip LIC del Consorci de Barcelona, està pensat per a tot l’alumnat d’origen estranger: alumnat nouvingut (amb o sense aula d’acollida) i alumnat de Suport Lingüístic i Social.

Es tracta d’un recull de propostes i activitats molt diverses disponibles on-line, preparat en format PDF que pot ser utilitzat com a recurs per al professorat o també pot ser compartit directament amb l’alumnat amb les orientacions convenients.