Programa ràdio 3R INSTITUT SUNSI MÓRA

El cap de setmana, 21 i 22 de març, a les 12 del migdia, Ràdio Canet va emetre el programa “3R”, enregistrat pels alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Sunsi Móra.

Es tracta del producte final d’un projecte desenvolupat durant el segon trimestre a la matèria de Llengua Castellana i Literatura, i en el qual tot l’alumnat ha treballat i s’ha implicat moltíssim. Aquest programa dura 50 minuts i es pot escoltar i descarregar dels podcast del web de Ràdio Canet.

El programa ha estat fet i locutat per TOT l’alumnat de 3r. Si ho heu provat mai, sabreu que no és pas fàcil posar-se davant un micro i començar a parlar; ells i elles, amb només 14 o 15 anys ho han fet. També han realitzat tasques de tècnics durant la gravació i s’han encarregat de triar la música i preparar els efectes sonors.

Ha estat un treball col·laboratiu on tots, sense excepció, han donat el millor d’ells mateixos.

També us deixem la mostra de cartells que ha creat l’alumnat per a la campanya promocional del programa.