Presentació materials i propostes del Projecte DaCaTrà

La coordinació del Projecte DaCaTrà, conjuntament amb el Dr. Miquel Alsina de la Universitat de Girona,  presentaran materials i propostes al voltant de cançons i danses tradicionals a l’escola que s’han generat en el marc d’aquest projecte. Creiem que pot ser d’interès per les escoles, concretament, pel professorat de música.  A banda de l’acte de presentació, ens faciliten un web amb aquests recursos elaborats per equip de mestres i universitats, on recerca i pràctica educativa s’han entrellaçat.

L’acte de presentació tindrà lloc el proper dijous 25 de novembre a les 15:30h a la Sala de Graus (edifici G6) de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB.

Podeu reservar lloc a l’acte a través d’aquest enllaç.

L’acte, que durarà menys d’una hora, tindrà el següent desenvolupament:

1. Benvinguda i breu presentació del projecte, a càrrec d’Albert Casals (UAB) i Miquel Alsina (UdG), coordinadors
  2. Vídeo de presentació del projecte, amb introducció de Laia Viladot (UAB)
  3. La importància social de cantar i ballar, a càrrec de Jaume Ayats (UAB)
  4. Cançons i danses tradicionals a l’escola com a elements de transformació educativa, a càrrec d’Anna Agudo (mestra de música, Escola Nou de Quart)
  5. Presentació del web i dels productes creats, incloent les gravacions, a càrrec de Pere Romaní (músic i productor musical), Miquel Alsina (UdG) i Albert Casals (UAB).
  6. Debat obert.

Instagram: @projectedacatra