Nou termini d’inscripció de #100tífiques. Fins al 23 de gener!

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) informa que el període d’inscripció de la campanya de #100tífiques que tindrà lloc l’11 de febrer coincidint amb el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència amplia el termini d’inscripció fins el diumenge 23 de gener de 2022.

El dia 11 de febrer a les 11.00h, Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, més de 450 #100tífiques es connectaran amb 480 escoles per explicar a nens i nenes que poden arribar a ser el que vulguin.

L’activitat #100tífiques 2022 que celebrem l’11 de febrer, en coincidència amb el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, té per objectiu impulsar les vocacions STEAM, especialment entre les nenes. És una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
Es basa en crear referents femenins mitjançant una xerrada, presencial o virtual, impartida per una #100tífica o dona innovadora en el camp de les STEAM: investigadores, tecnòlogues, enginyeres, impulsores d’iniciatives, comunicadores, científiques, emprenedores, inventores, etc., tant del sector privat com públic.

INSCRIPCIÓ OBERTA FINS AL 23 DE GENER DE 2022!

Data: 11 de febrer de 2022
Modalitat: Presencial o virtual
Adreçat a: 6è de primària i 1r d’ESO

PROCEDIMENT D’INSCRIPCIÓ DELS CENTRES ESCOLARS (+ INFORMACIÓ)

Entreu al web (http://100tifiques.cat) i identifiqueu-vos (https://100tifiques.cat/accedir/) amb l’usuari (el vostre correu electrònic) i contrasenya de l’edició anterior, perquè el formulari que emplenareu contingui ja informació d’edicions anteriors. Si us inscriviu per primer cop, rebreu un correu on us validarem i en el qual rebreu les vostres credencials. Empleneu el formulari, actualitzeu les dades si és el cas i verifiqueu que adjunteu la carta de compromís. Enguany podeu triar entre la modalitat presencial o virtual, però heu d’adjuntar igualment un enllaç per una reunió virtual per assegurar-vos que tindreu una xerrada. L’assignació de la vostra #100tífica es farà uns quinze dies abans. En estar feta, rebreu per correu electrònic la carta d’assignació, amb les dades de la persona assignada i les del vostre centre. Contacteu amb ella el més aviat possible per tal de preparar bé la seva intervenció.

Us demanem que comenceu l’acte amb la projecció d’aquest vídeo de 10 minuts de la Laia Servera, presentadora de l’InfoK, i la Jennifer Smith, enginyera i guanyadora del concurs de Monòlegs del Club la Ciència de  l’FCRI us presentarà “La complexitat dels números”.

A les 11:00h, inicieu la connexió amb la vostra #100tífica mitjançant l’enllaç que les escoles vàreu proporcionar en el moment de la inscripció.

Mireu a sota l’esquema previst:

XERRADES #100TÍFIQUES 11 DE FEBRER DE 2022

Projecció dins l’aula del vídeo
– Laia Servera, presentadora de l’InfoK

“La complexitat dels números”

Jennifer Smith, monologuista i enginyera industrial, guanyadora de la segona edició del Concurs Monòlegs del Club de la Ciència (Setmana de la Ciència 2020)

11:00h– 12:00h
Connexió en directe amb la teva #100tífica

Vídeos de l’edició anterior (2020)