Mobile History Map

clica la imatge

Mobile History Map, iniciativa del programa mSchools, és una aplicació mòbil i plataforma de georeferenciació que permet als alumnes crear continguts de forma col·lectiva sobre punts d’interès propers a les seves escoles, alhora que potencia les seves habilitats en tecnologia digital.

Mobile History Map fomenta l’ús de la tecnologia mòbil aplicada a l’àmbit de les humanitats. Aquesta plataforma permet que alumnes i professors creïn i documentin contingut sobre Catalunya, constituint una font única d’informació.

La participació en la iniciativa Mobile History Map, juntament amb el suport tècnic dels Centres de Recursos Pedagògics i els Camps d’Aprenentatge, està dirigida als centres de primària i secundària de Catalunya.

Per més informació clica aquí

Apunta’t a Mobile History Map aquí!

Participa als mSchools Student Awards 2020!

Atenció! Atesa la situació de confinament actual, les bases del concurs Student Awards 2020 han estat modificades. Podeu consultar tota la informació aquí!

Informació des de l’xtec a mSchools Student Awards 2020