Miralletres

I concurs de lletrejar de Pineda de Mar, Miralletres.  Aquesta activitat forma part del Pla Lector. Tots els centres educatius han participat per fer-lo possible. Podeu veure la preparació amb l’alumnat en un vídeo que mostra les fotos que ens han fet arribar les escoles i els instituts:

En el Concurs del 18 de febrer, al Centre Cultural de Pineda, van participar-hi 37 alumnes organitzats en 4 categories:

Categoria A; 3r i 4t de primària

Categoria B; 5è i 6è de primària

Categorei C; 1r i 2n ESO

Categoria D; 3r i 4t ESO

Felicitem a tots els participants!!

Aquest any els guanyadors han estat:  Jan Saló de l’escola Aloc, Jazz Mayugo de l’escola Mediterrània, Roger Gómez del FEDAC-Pineda, Roger Maldonado de l’escola Aloc, Núria Torres de l’institut Euclides ,  Marc Boadas de l’institut Joan Coromines , Juan Vargas  i en Joan Grébol de l’institut Pineda.

Imatges cedides pel fotògraf Joan Caimel:

Podeu llegir la notícia de Ràdio Pineda

I la crònica de l’Institut Joan Coromines