L’exposició “Joves i famílies migrants” s’allarga fins a l’1 de març!

L’exposició “Joves i famílies. Migrants a Arenys de Mar”, comissariada per l’alumnat de 2n de Batxillerat de l’Institut Els Tres Turons, amplia la seva durada i estarà oberta fins a l’1 de març al Museu d’Arenys de Mar.

L’exposició és una proposta comissariada per l’alumnat de 2n de Batxillerat del curs 2024-25 de l’assignatura Objectius de desenvolupament sostenible (ODS), en col·laboració amb l’alumnat de l’aula d’acollida, el Museu d’Arenys de Mar i l’Ajuntament.

La mostra ofereix una mirada més real i humana sobre la immigració i la diversitat cultural al municipi, a través d’històries, imatges i testimonis que conviden a reflexionar i entendre els moviments migratoris com una riquesa social.

L’exposició es pot visitar en l’horari habitual del Museu i és una oportunitat per aprofundir en temes de diversitat, convivència i identitat local.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>