Les #100tífiques als centres escolars. STEAMem les ciències!

Us informem que ja està obert el període d’inscripció de la campanya  #100tífiques que tindrà lloc divendres 10 de febrer de 2023 per celebrar el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència. Per sol·licitar la xerrada, presencial o virtual, d’una científica, caldrà omplir la següent inscripció  abans del dijous 22 de desembre.

Es tracta d’una activitat adreçada a l’alumnat de de primària i de 1r d’ESO de totes les escoles i instituts de Catalunya. Els Instituts Escola (IE) poden demanar dues científiques, una per 6è de primària i una altra per 1r de l’ESO.

NOVETAT: el  professorat pot fer una activitat formativa associada a l’activitat (tres sessions virtuals i feina personal i d’aula), certificada pel Departament d’Educació. Les sessions estan previstes per als dies: 12 de gener de 17.00h a 18.00h, 19 de gener de 17.00h a 19.00h, 26 de gener de 17.00h a 19.00h i 2 de març de 17.00 a 19.00h. S’enviarà l’enllaç a la inscripció als docents dels centres que s’hagin inscrit en l’activitat #100tífiques.

Podeu trobar més informació a 100tífiques

Penseu que aquesta activitat pot ser una bona manera d’introduir una situació d’aprenentatge connectada, no només amb les ciències, sinó també amb el vector de perspectiva de gènere!