INSTRUCCIONS PER A L’ORGANITZACIÓ DE L’OBERTURA DELS CENTRES EDUCATIUS

El Pla d’Obertura de Centres Educatius en Fase 2 de desescalada, que és la primera que permet l’obertura de centres, incorpora les mesures que els documents específics emesos per les autoritats sanitàries han establert, pel que fa adequació d’espais, mesures de distanciament i higiene i vulnerabilitat d’alumnat i personal.

El curs 2019-2020, a nivell lectiu, acabarà en format telemàtic el 19 de juny.

Cada centre haurà d’elaborar el seu pla d’obertura amb l’acompanyament de la Inspecció educativa previ a l’inici de les activitats presencials amb alumnes. Aquest pla d’obertura propi ha de tenir en compte els aspectes que es detallen en les Instruccions per a l’organitz​​ació de l’obertura dels centres educatius.