Dia internacional de les muntanyes. Webinar de debat científic i ambiental per escoles i instituts.

Per commemorar el Dia Internacional de les Muntanyes, l’11 de desembre s’inicia una campanya per acostar les científiques i els científics a les escoles i instituts de Catalunya.

“En deu anys serà impossible viatjar al Pol Nord amb trineus, perquè hi haurà massa aigua” Will Steger

L’acte principal serà un webinar el divendres 10 de desembre a les 12 del migdia per a totes les escoles i instituts de Catalunya. Un acte en el qual en Kílian Jornet moderarà un debat entre científiques i científics (Fernando Valladares, Núria Catalan i Pascal Egli), així com amb joves activistes mediambientals.

Per tal de poder participar en aquest acte en streaming caldrà inscriure-us aquí:

Quan us inscriviu rebreu un material perquè aneu pensant i reflexionant,  per tal de poder-vos fer moltes preguntes que les científiques i els científics us contestaran. Aquestes preguntes hauríeu de fer-les arribar abans del 10 de desembre mitjançant un mail a aquesta adreça:

education@kilianjornetfoundation.org

Aquesta acció no s’acabarà amb la xerrada! Després l’alumnat, amb tot el que haurà après en aquest procés, realitzarà una obra artística, individual o col·lectiva. Es pot fer un conte, una poesia, un còmic, una poesia visual, un dibuix, una escultura, una cançó, un collage, un mural, un pòster, un cartell o el que es vulgui sobre el que s’ha experimentat i escoltat de les persones científiques i ambientalistes, del que s’ha treballat a l’escola, de les idees que s’han extret…

Al febrer o març de 2022 s’exposaran les creacions en un espai a Barcelona, perquè tothom pugui visitar-lo i reflexionar.

Endavant i endinsem-nos en el món del gel.