Compartim recursos. Treball de recerca al batxillerat I

En el pla de formació de zona 2002-21 el CRP de l’Alt Maresme vam apostar per afegir una activitat dirigida als docents de batxillerats guiats per la proposta individual d’una professora en el procés de detecció.

Aquest taller de 15 hores va rebre més d’un 90% de satisfacció elevada en la valoració global de l’activitat i la Marta Simó, col·laboradora del l’ICE de la UAB, que va ser qui el va liderar, va rebre comentaris com:

• Ha estat una delícia i un plaer.
  • Ha estat una formació molt productiva i cal remarcar el gran coneixement de la matèria per part de la persona formadora i la seva gran col·laboració oferta en tot moment.
  • Donar les gràcies per compartir experiències, consells, assessorament i materials per facilitar la nostra tasca. Ha estat un curs molt enriquidor
  • Ha sigut molt interessant i la professora molt motivadora
  • La formadora ha estat una persona que ens ha motivat, escoltat, recomanat… Molt bé!
  • …La formadora m’ha semblat de 10. L’heu de fitxar per fer recolzament als Instituts…

D’acord amb la línia actual de comunicació del SEAM volem fer difusió dels resultats d’aquesta formació.

El nostre tarannà és el de fer públics els materials didàctics que sorgeixen del pla de formació de zona per tal de difondre i millorar els recursos pedagògics a l’abast dels docents.

Aquí us deixem amb el producte final d’un dels instituts que van participar d’aquesta acció formativa: