I vosaltres com us ho feu per augmentar les hores d’exposició a les llengües estrangeres?

Programes d’Innovació Pedagògica Generació Plurilingüe (GEP)

El programa GEP promou augmentar la competència comunicativa de l’alumnat en les llengües estrangeres curriculars incrementant el grau d’exposició a aquestes llengües. A través del programa s’impulsen accions innovadores en l’àmbit de l’organització curricular de les llengües estrangeres i en l’àmbit metodològic de l’ensenyament d’aquestes llengües. També es promou un aprenentatge actiu i significatiu per part de l’alumnat, basat en el treball cooperatiu i per projectes que integrin les TIC, en una avaluació orientada a l’aprenentatge, i en l’adquisició d’estratègies per a un aprenentatge autònom.

La finalitat del Programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i capacitant-lo per interactuar amb el món en diverses llengües i de manera crítica.

Adaptació per als centres de l’edició 2019-22 que han causat baixa per motiu de la COVID-19
Els centres GEP de l’edició 2019-22 que, per dificultats organitzatives motivades per la situació de pandèmia, s’han donat de baixa del programa podran tornar a participar-hi en l’edició 2021-24.

CONSULTEU LA RESOLUCIO CORRESPONENT A AQUEST PROGRAMA en aquest enllaç AL PORTAL DE CENTRES

Consulteu el document amb les preguntes més freqüents sobre el programa

ESPAI NODES GEP

Termini de presentació de sol·licituds fins al 12 de maig de 2021

El dia 15 de març es va obrir la convocatòria pública per a la participació dels centres en programes d’Innovació Pedagògica.

Per conèixer tota l’oferta de programes també podeu accedir a l’apartat de l’XTEC dInnovació Pedagògica, al Portal de centres o al següent vídeo: