Regalem col·lecció Supermúsics llibre + CD

Encara teniu algun reproductor de Cds?  En aquesta ocasió us oferim la col·lecció de Supermúsics, de l’1 al 7, que es composa d’un petit llibre i el CD  (excepte el 4 del qual només tenim el CD)

El CRP Maresme II els regala a la primera persona* interessada que ens posi un comentari en aquest article.

*que no hagi estat ja guanyadora

1. Bernadette Pruna Mercader

Bon dia,
    em sembla que tots els CD que teniu són molt interessants.
    Són fruits d’una època on els reproductors de CD eren el mitjà per apropar les audicions a l’alumnat, i malgrat ara tenim moltes plataformes i pàgines web amb aquests recursos, em sembla que la selecció acurada que en feien abans era molt més apropiada.
    Em sembla que un dia m’arpoparé al centre de recursos a mirar tot el que teniu.
    Moltes gràcies,
    Berna Pruna