Programa Recerkids

S’obre el període d’inscripcions per les escoles catalanes que vulguin participar a la segona edició del programa Recerkids.

Omple el formulari d’inscripció i entra a formar part del Programa Recerkids!

Podràs fer la inscripció de la teva classe fins al 2 de febrer.

El Programa vol estimular la investigació entre els infants i està dirigit a l’alumnat de 5è i 6è de Primària.

Recerkids s’estructura en dues fases. Durant la fases 1 els estudiants de les escoles inscrites han de realitzar un projecte de recerca a l’aula emmarcat en un repte científic. En la fases 2, les escoles tindran la possibilitat de participar en un congrés científic per tal de compartir els resultats del seu projecte.

Per saber-ne més