ESC Mestres Montaña – English Day amb INS Celestí Bellera

El dimarts 20 de març es va celebrar l’English Day a l’ESC Mestres Muntaña.
El tema d’enguany va ser la celebració de la Pasqua, en anglès Easter. Les professores Mª José Carpena, Mª Dolores Jabalera i Patrícia López van ser les responsables de l’organització.

Educació Infantil
– Conte The Very Hungry Easter Bunny
Easter Hunt
Easter Bunny

Cicle Inicial
– Conte The Very Hungry Easter Bunny
– Easter hunt
– Easter bunny 1r. Easter basket 2n

Cicle Mitjà
– Cançó Ten Bunnies Counting Song
Easter Basket
– Gimcana
Cicle Superior
Escape Room

Totes aquestes activitats es van fer amb la col·laboració d’alumnes de l’INS Celestí Bellera de Granollers, que es van encarregar de guiar totes tasques a les aules. Les professores Manuela Martínez i Montserrat Vidal van ser les encarregades de coordinar aquesta acció des de l’institut.

Pel que fa a l’Escape Room, hi van participar els alumnes de 5è i 6è. L’objectiu era obtenir les claus per obrir un tresor, guardat en un cofre a cada classe que ho va fer. L’alumnat va passar unes proves. Algunes es poden veure al recull de fotografies i als vídeos.