ESC Ferrer i Guàrdia – English Day

El dimarts 20 de març es va celebrar l’English day a l’ESC Ferrer i Guàrdia de Granollers.

Els alumnes de 4t van representar una obra de teatre The Crazy Story en dues sessions, a les 11:30 per P3, P4, P5, 1r, 2n i 6è i a les 15:30 per 3r, 5è i els pares de 4t. Seguidament, l’alumnat de 6è va ballar una dansa escocesa.

Com que aquest any han seguit amb el projecte del cinema, es va enfosquir l’aula de música per a transformar-la en una sala de cinema. Les pel·lícules es van visionar en versió original subtitulada en anglès a cicle mitjà i cicle superior. Els alumnes de 5è van fer d’acomodadors demanant les entrades i repartint crispetes. Aquesta activitat es va anar repetint en diferents sessions tant al matí com a la tarda.

Per a tenir un record del dia, es va preparar un photocall amb els personatges de The Crazy Story en el qual es van fer fotos als alumnes de 3 en 3. Durant el dia, a les classes, es va decorar una cartolina per després enganxar la foto. Aquest va ser l’obsequi de la jornada.

Com a complement del dia, a l’hora del pati, es va poder degustar el típic te anglès amb pastes per part dels mestres i al migdia tot l’alumnat de menjador va poder gaudir amb un menú britànic. Al migdia, els membres de l’equip docent van participar en un taller de danses escoceses.

Les professores Immaculada Rodríguez i Montserrat Gabarrella van ser les organitzadores de tots els actes del dia.