Tret de sortida del Refugi de llavors de La Noguera

Aquest projecte singular, sorgit a iniciativa de les escoles verdes de la Noguera a finals del curs passat, ha pres forma aquest any i s’ha ampliat a tots el centres educatius de La Noguera que facin hort escolar.

En el present projecte s’hi han implicat des de les llars d’infants, passant pels centres de primària i els centres de secundària. Cada centre es farà responsale de la producció de llavor d’una espècie local, amb un lloc especial aquest curs per a les llegums, en l’Any internacional dels llegums.