L’emprenedoria a les escoles de la Noguera amb el Projecte FER

El 4 de setembre el Consorci GAL Noguera Segrià Nord va presentar les noves activitats per a aquest curs 2018-2019 del projecte Futurs Emprenedors Rurals (FER) a la seu Consell Comarcal de la Noguera.

FER és un projecte de cooperació multilingüe (català, aranès, espanyol, estonià i anglès) que té l’objectiu de fomentar l’esperit emprenedor entre l’alumnat de 5è curs d’Educació Primària de les escoles ubicades en territoris rurals i enfortir les relacions entre infants, emprenedors/es i territori.

El curs passat a la Noguera i el Segrià Nord hi van participar un total de 99 alumnes de l’escola Els Planells d’Artesa de Segre, l’Escola de Ponts, l’escola Salvador Espriu de Vallfogona de Balaguer i l’escola Mestral de Vilanova Barca.

Aquest nou curs escolar tornen a participar-hi les mateixes escoles i s’hi han afegit l’escola Sol Ixent de Corbins i les escoles Àngel Guimerà i Vedruna de Balaguer, amb les quals el nombre d’alumnes s’incrementa a 215.

A la sessió de presentació del FER es va remarcar la importància del professorat en la implementació del projecte i la voluntat de fomentar les habilitats emprenedores com la creativitat, l’autoconfiança, el pensament crític, la innovació i la motivació dels alumnes que emprenen aquest projecte.

Tota la informació sobre el projecte FER la podeu trobar al web: www.futursemprenedors.cat.