Gimcana maratoniana

gimcana800Estrenant les activitats de desembre del Pla Municipal de dinàmica educativa, ha tingut lloc la Gimcana Maratoniana, una jornada esportiva celebrada a les instal·lacions esportives municipals.

Aquesta Gimcana té una doble finalitat: D’una banda, sensibilitzar l’alumnat de 2n de primària de Balaguer dels beneficis que suposa la pràctica regular d’activitat física, i de l’altra fomentar les accions solidàries, ja que s’ha demanat que els alumnes participants facin un donatiu totalment voluntari per la jornada i l’esmorzar solidari que s’ingressaran integrament al compte de la Marató TV3.