L’escola del demà. Una proposta coeducativa a Bressol

1ESCOLADELDEMACoeducAcció presenta la guia i el vídeo divulgatiu L’escola del demà: una proposta coeducativa a bressol, a partir de l’experiència duta a terme a l’EBM La Fontana.

CoeducAcció està formada per un equip multidisciplinar i intergeneracional de dones. Som professionals amb una àmplia experiència en coordinació de projectes, formació de professorat, gestió de polítiques educatives, transferència de coneixement i teorització sociològica de la coeducació.

Actualment l’associació té diferents línies d’especialització:

• investigació sobre els processos educatius de construcció d’identitats de gènere i ús de la recerca -acció com estratègia de transformació
  • formació de formadores i formadors en matèria de gènere i educació
  • serveis de consultoria i assessorament en el desenvolupament de projectes d’innovació educativa, planificació estratègica i plans d’igualtat, orientació de projectes d’educació, avaluació d’impacte i qualitat d’actuacions socioeducatives
  • edició de materials pedagògics per treballar amb perspectiva de gènere a l’àmbit educatiu

El vídeo, junt amb la guia didàctica són una eina per acompanyar a professorat, famílies i d’altres agents educatius en la reflexió, el debat i la transformació dels espais educatius, per a que esdevinguin vertaderament coeducatius.

|Més info|