El @csantvicens premiat en el 32è Concurs Escolar de l’ONCE

descubrir-tu-talento-lo-cambia-todoEls alumnes de 3r de primària del Col·legi Sant Vicenç han participat en el 32è Concurs Escolar de l’ONCE. Amb el lema del concurs d’enguany, “Transforma allò quotidià en extraordinari, descobrir el talent ho canvia tot”, els alumnes han treballat les intel·ligències múltiples, l’autoestima i el respecte, tant cap a un mateix com envers els altres, claus per al seu desenvolupament social, i han descobert que l’ésser humà té qualitats amb talent que són valuoses i que els permetran aconseguir el que es proposin.

Tot el que han après i han volgut expressar ho han plasmat en una creació que han presentat al certamen. Es tracta d’una composició fotogràfica per aula que representa el talent i la diversitat de capacitats, acompanyada d’una frase i una descripció.

El treball de 3r B ha estat seleccionat a la fase provincial i autonòmica. Aquest ha estat el treball guardonat:

DESENTERRA EL TEU TALENT I COMPARTEIX-LO!

composicion-original_concurso-once_talento_ColegioSV-2016(p)

Amb la nostra composició volem animar a descobrir el talent que cadascú porta dins del seu interior. No tots tenim el mateix talent i sense esforç no existeix. Nosaltres hem desenterrat el nostre a classe i el mostrem amb les nostres fotografies i dibuixos a tot el món. Les hem enganxat sobre un munt de terra i hem posat un senyal per convidar a tots a descobrir el seu.