IV Jocs Florals Escolars de Catalunya

jocs_florals1

Dilluns 22 de maig, a les 17h, es celebrà a l’Institut Joaquim Blume d’Esplugues de Llobregat la fase territorial dels IV Jocs Florals Escolars de Catalunya, que comptà amb la presència de la Sra. Núria Vallduriola, Directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament al Baix Llobregat.

Un jurat especialitzat va fer la tria dels millors treballs de cada categoria, que passaran a la fase final del dissabte 12 de juny a l’INEF (Barcelona):
CATEGORIA  A: Escola Garbí. Pere Vergés (Esplugues de Llobregat). CATEGORIA B: Escola Els Pins (Cornellà de Llobregat). CATEGORIA C: Escola Daina-Isard (Olesa de Montserrat). CATEGORIA  D: Escola Àngela Roca (Viladecans). CATEGORIA  F: Institut M. Aurèllia Capmay (Cornellà de Llobregat). CATEGORIA  G: Institut Pompeu Fabra (Martorell). CATEGORIA  H: Escola Montserrat (Sant Just Desvern).

FELICITATS  a tots els participants i ENHORABONA als alumnes i centres seleccionats per a la fase final!!!