INS de La Roca – English Day

L’INS de la Roca del Vallès va col·laborar estretament en la celebració de la Jornada English Day d’aquesta població, celebrada el divendres 15 de febrer.

La tasca conjunta del professorat de les escoles de primària i de la professora de l’institut Sara Arjona ha permès realitzar activitats de l’alumnat del centre de secundària a cada una de les escoles de primària: ESC Mogent, ESC Pilar Mestres, ESC La Torreta i ESC Santa Agnès de Malanyanes.

Les fotos que aquí mostrem són evidències de la feina feta, que hauria de servir de referent a d’altres centres de com es pot treballar per a què l’alumne se senti protagonista i responsable, a la vegada que consolida coneixements adquirits amb anterioritat a les classes de llengua estrangera.