ESC Pilar Mestres – English Day

El divendres 15 de febrer es va celebrar la jornada English Day a l’ESC Pilar Mestres de La Roca del Vallès.

El programa del dia va ser:

1. Tallers (9.00-10:50)
Totes les activitats van estar relacionades amb els oficis com a tema transversal.
A primera hora, es va visualitzar un vídeo sobre els oficis, adaptat per als alumnes, un específic de P3 a 4t i un altre per 5è i 6è. Es va fer una conversa sobre el que van veure al vídeo, adaptada al nivell dels alumnes.
Seguidament, tot l’alumnat va realitzar una manualitat. Va consistir elaborar un complement de l’ofici concret de la classe amb diversos materials però especialment cartró (cada nen en pot portar un de diferent). Els barrets de cada ofici es van crear uns dies abans.

2. Activitats amb la participació de l’alumnat de l’Institut de La Roca del Vallès (11:20-12:30)
Els nois i noies de l’institut van realitzar activitats diverses pensades pels mateixos alumnes/as, que van passar el dia a l’escola. Les activitats van estar també relacionades amb els oficis.

3. Migdia en anglès
Al migdia es van lliurar els diplomes als alumnes de l’institut, per agraïr la seva col·laboració. També es va assajar la cançó “We are the world”

4. Preparació per la desfilada (15-15’30)
Tot l’alumnat va participar en aquesta preparació a cada aula, on es van posar els detalls que representaven els oficis.

5. Desfilada dels oficis (15’45-16’15)
Es va fer una gran desfilada pel pati agrupats per oficis.

6. Cloenda (16’15-16’30)
Per acabar, tot l’alumnat i el professorat va cantar la cançó “We are the world”