ESC Ponent – Projecte GEP

L’Escola Ponent de Granollers està duent a terme un projecte GEP “Generació Plurilingüe” des del curs passat.

Els projectes GEP potencien l’ús de l’anglès en àrees no lingüístiques. L’Escola Ponent ha escollit l’àrea de coneixement del medi natural “Science” (un de cada tres temes es fa en anglès) i l’àrea d’expressió artística-plàstica “Arts and Crafts” (de 1r a 6è en grups desdoblats) per implementar unitats didàctiques en anglès. L’anglès és la llengua que el professorat i l’alumnat fa servir per desenvolupar els temes escoltant, llegint, escrivint i parlant en anglès.

A més, es realitzen d’altres activitats en llengua estrangera, tals com cançons i danses en anglès des de P4 amb mig grup classe i el Pla lector en anglès a Cicle superior amb grups desdoblats.

L’aposta de l’escola per l’anglès va ser la protagonista del programa El Vallès educa de VOTV. Aquí en podeu veure el vídeo!

Alguns exemples els podeu trobar en aquests enllaços al seu web:

Healthy Mind and Healthy Body

Arts and Crafts

Aquest curs 2018-2019 han treballat el tema transversal Dones Singulars del Món, gràcies al qual han pogut conèixer personatges femenins reconeguts internacionalment per les seves personalitats i capacitats que les han fet famoses, tals com Carme Ruscalleda, Malala Yousazfai, entre d’altres.

En aquest recull de fotografies en podeu veure exemples dels treballs fets per l’alumnat:

ESC Ponent (abril 2019)