ESC Ponent – English Day

L’ESC Ponent de Granollers ha celebrat la jornada English Day el divendres 12 d’abril durant tot el dia.

Pel matí, han fet activitats diverses segons el nivell:

• Storytelling a Educació Infantil i Cicle Inicial, a càrrec de l’alumnat de 6è que, per torns, ha passat per totes les aules de P3, P4 i P5.
  • Sketches a Cicle Mitjà, a càrrrec de l’alumnat de 3r i 4t, que, en petits grups de 4 o 5 noies i nois, ha representat petites converses quotidianes en anglès. Les famílies han estat convidades a assistir a l’acte.
  • Theatre Play a càrrec de l’alumnat de 5è, que ha fet una primera representació després del pati i una segona per la tarda.

Tots els cursos han preparat decoracions i pósters per posar pels passadissos i l’entrada d’acord amb aquest esdeveniment anual que potencia l’ús de l’anglès.