Vallèsbot – ESC Joan Miró – Nació Granollers

A Cristina Rodríguez, mestra de 5è de l’ESC Joan Miró de Canovelles, l’han entrevistat al diari digital Nació Granollers. Aquesta escola i més d’una vintena de centres educatius de primària i secundària participaran al VallèsBot, certamen de robòtica del Vallès Oriental I, que s’esten pels municipis de Granollers, Canovelles, la Roca del Vallès i les Franqueses del Vallès.

El 29 de maig tindrà lloc aquesta segona edició del VallèsBot, on aquests centres mostraran els seus projectes tecnològics de robòtica. Un dels objectius és potenciar la robòtica tant entre els nois com entre les noies, les grans absents del món de la tecnologia i les ciències fins ara. Amb activitats com aquesta també es vol revertir aquesta tendència.

L’entrevista és accessible des de l’enllaç

Cristina Rodríguez, mestra: «Amb la robòtica, els alumnes estructuren el pensament d’una altra manera»