“Saber que se puede” Curmetratge INS Celestí Bellera

Curmetratge INS Celestí Bellera “Saber que se puede”

A l’estiu del 2017 els alumnes de 4t ESO i el professor de filosofia Àlvar Álvarez de l’INS Celestí Bellera van participar en la realització d’un curtmetratge anomenat  “Saber que se puede” de la productora Daristòteles en col·laboració amb la Fundació Anaed (Asociación nacional de ayuda al enfermo de depresión).

Es tracta d’una campanya de sensibilització sobre el suïcidi en l’adolescència. Estan especialment satisfets del resultat d’aquesta acció. Es va fer una pre estrena el dijous 13 de desembre a les 18.30 a la sala d’actes del Museu de la Tela de Granollers.

Es va comptar amb la presència de l’equip de rodatge i del seu director, així com del director de la Fundació Anaed, per fer una sessió de fòrum de preguntes i reflexió.

Aquí teniu un petit tast del curtmetratge:

I aquí el curtmetratge sencer:

Moltes felicitats a l’equip organitzador i a l’alumnat que hi ha participat!