Participa a la #JPRE22!

El dissabte, dia 21 de maig de 2022 se celebrarà la catorzena edició de la Jornada Programa, dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques on s’empren entorns de programació i de robòtica educatives. Aquest any es podrà tornar a gaudir d’una edició presencial, en horari de matí i tarda, on els i les assistents podran accedir a les ponències, els tallers i la fira d’alumnes. L’horari serà de 9 a 17.30 h  amb un break per dinar.

Si voleu participar com a talleristes, com a ponents o en la fira d’alumnes, podeu registrar la vostra participació en el següent formulari, en els diferents formats oferts en aquesta edició.

Tot i recuperar la presencialitat després de dos anys de viure la Jornada Programa en línia i des de casa, tant les ponències com els tallers d’aquesta catorzena edició tindran un format híbrid: es podran impartir i seguir de forma presencial, des del laboratori ciutadà de Cornellà de Llobregat, però també es podran dur a terme i assistir-hi de manera virtual, estant cada persona a casa seva (sigui ponent, tallerista o públic).

Voleu presentar les vostres experiències? Teniu temps fins al 18 d’abril!

Totes les persones, centres educatius i organitzacions que vulguin participar en la Jornada Programa oferint una ponència, impartint un taller o mostrant un projecte desenvolupat per l’alumnat podran presentar la seva proposta omplint aquest formulari. Cal omplir el formulari tantes vegades com propostes de presentacions es vulguin fer i concretar, en cas de tractar-se d’una ponència o d’un taller, el format que tindrà aquest.

Per a més informació, també podeu anar consultant la informació actualitzada que s’ofereix a la pàgina de la jornada.

Sobre la Jornada de Programació i Robòtica Educatives

La Jornada Programa està especialment adreçada als docents de primària i de secundària interessats en l’ús de la programació i la robòtica en els seus entorns d’aula així com a altres perfils professionals apassionats per aquest món de l’educació i les STEAM. D’altra banda, l’esdeveniment també acull l’alumnat que, acompanyat per docents, participa en la mostra de projectes.

Trobareu més informació a: https://blocs.xtec.cat/jornadaprograma/

Animeu-vos a participar!