L’ukelele a l’escola

El grup de treball “L’ukelele a l’escola” ha finalitzat la seva tasca que s’havia encomanat enguany: crear un lloc web que servís com a recull de tot el material que han trobat i elaborat per incorporar aquest instrument a les aules.

Han fet una gran feina, tant de recopilació de material com de justificació de l’ús de l’ukulele. Trobareu també els continguts de l’àrea de música que es poden treballar amb ell i els criteris d’avaluació; vídeos, enllaços i molt més!

Una web molt completa que esperem que es continuï fent gran amb més aportacions.

FEU CLIC AQUÍ PER ACCEDIR-HI