Lucky is in Trouble

Lucky is in Trouble és un conte en anglès destinat a alumnat de cicle mitjà.

El conte parteix d’una pregunta clau “What happens when you throw a plastic bag in the river?”

Els continguts parteixen de la realitat que ens envolta per a promoure la preservació del nostre medi ambient. El tema de la importància dels rius es treballa centrat en el curs fluvial més important de la zona: el riu Congost.

With the story Lucky is in trouble we want to focus on the concept of rivers and their main features. We want to make our students aware of  the importance of keeping the river clean and taking care of the nature around us.

La maleta pedagògica Lucky is in Trouble estarà a disposició de les escoles a partir del curs 2019-2020.  El curs 2018-2019 estarà en fase de proves i experimentació a diversos centres educatius. Podeu accedir a la programació provisional des d’aquest enllaç Lucky is in Trouble Lesson Plan.