La psicomotricitat com a eina per atendre la diversitat a les escoles ordinàries

Experiència de centre.

Alerta !!  Nova Data:
7 d’abril a les 17:15

Lloc: Seu CRP VO I (c/Maria Palau s/n – Granollers)

L’exposició pretén presentar una manera diferent d’atendre la diversitat a les escoles ordinàries. Una proposta d’intervenció en la que els i les mestres d’educació especial podem utilitzar el treball psicomotriu com una eina per entendre i atendre la gran diversitat amb la que ens trobem.

Aquesta intervenció permet que el/la mestre/a d’educació especial i l’alumne/a disposin d’un espai i un temps en el que poden establir una relació de confiança que permetrà l’observació. Una observació que ens aportarà el coneixement global de l’alumne/a per entendre’l, compartir-lo i avaluar-lo amb la família i altres professionals. Tot això ens facilitarà una detecció precoç de les necessitats i potencialitats dels alumnes que a la vegada ens permetrà atendre’ls i per tant oferir una resposta adequada i ajustada a les seves necessitats.

psico