ESC Turó de Can Gili – English Day

El dia 13 de març es va celebrar la jornada English Day a l’ESC Turó de Can Gili de Granollers.

El resum en anglès d’allò que van fer és aquest:

In the morning:
– Arts and crafts activities
– Games related to sports
– Gymkhana about 10 sport: 10 stations

In the afternoon:
-Short playback show (4th and 6th grades are who make the performance). They also will introduce themselves.
-Holi Party for everyone with a little introduction.

Aquí podeu veure els resums en vídeo del que va ser aquesta jornada dedicada a l’anglès.