ESC Bellavista – English Day i Videoconferència amb la Índia

El dia 2 de març de 2018 es va celebrar la jornada de l’English Day a l’ESC Bellavista-Joan Camps de Les Franqueses del Vallès centrat en el tema Around the world in one day (English speaking countries).

Es van realitzar multi-level workshops  en els que l’alumnat de l’INS Lauro va col·laborar.

Per la tarda es va dur a terme uns festa del color típica de la Índia, el que s’anomena un Holi Festival.

Uns dies després, el 12 de març, l’alumnat de 6è va realitzar una videoconferència amb una escola de la Índia amb qui han estat treballant en un projecte internacional, Pathways School Noida.

Les professores d’anglès Georgina Morral i Mireia Jurado han estat les coordinadores i organitzadores d’aquests actes.