ERASMUS+ ALAS: mobilitat a Suïssa

En el marc del projecte Erasmus+ ALAS (Active leaders for active schools in the 21st century) cinc mestres de la zona estan passant una setmana fent un job shadowing en escoles del districte de Küssnacht (a prop de Luzerna). L’ Adela Salcedo de l’escola municipal Salvador Llobet de Granollers, la Noemí Santamaria de l’escola Guerau de Liost de Les Franqueses, el Raúl Hernández de l’escola Els Quatre Vents de Canovelles, el Pau Gaona de l’escola La Torreta de La Roca del Vallès i la Neus Ruiz del CRP Vallès Oriental I.

El districte de Küssnacht és un dels sis districtes del Cantó de Schwyz. Té 11870 habitants i una superfície de 36,2 km². Compte amb cinc escoles de primària públiques (de 6 a 12 anys), una escola de secundària (de 12 a 15 anys), una escola de música i algunes escoles d’educació infantil. Avui hem començat compartint com funciona el sistema educatiu suís i català i hem pogut visitar algunes escoles.

Escola de secundària Ebnet Escola de primària Dorfhalde
Escola de primària Merlischachen Escola de primària Immensee
El grup de professors davant l’escola Dorfhalde Visitant un aula d’educació infantil