Disseny del LOGO pel Projecte Erasmus+ ALAS

Com ja sabeu durant els cursos 2021-2022 quatre escoles de primària de la zona: Els Quatre Vents den Canovelles, Salvador Llobet de Granollers, Guerau de Liost de Les Franqueses del Vallès i La Torreta de la Roca del Vallès, juntament amb el Centre de Recursos Pedagògics Vallès Oriental I hem encetat un projecte Erasmus+ KA101 de mobilitat escolar que porta per nom Active Leaders for Active Students in the 21st century (amb el seu acrònim ALAS).

Els alumnes de sisè de les quatre escoles de primària s’han encarregat de dissenyar el logo que representi aquest projecte.  A continuació us mostrem algunes fotos del procés de concurs i el logo guanyador.

As you know, during the 2021-2022 school years, four primary schools in the area: Els Quatre Vents den Canovelles, Salvador Llobet de Granollers, Guerau de Liost de Les Franqueses del Vallès i La Torreta de la Roca del Vallès, together with the Centre de Recursos Pedagògics Vallès Oriental I have undertaken an Erasmus+ KA101 school mobility project called Active Leaders for Active Students in the 21st century (with its acronym ALAS).

Sixth grade students from the four primary schools have been in charge of designing the logo that represents this project.  Below we show you some pictures of the contest process and the winning logo.

Escola Els Quatre Vents (Canovelles) Escola salvador Llobet (Granollers) Escola Guerau de Liost (Les Franqueses) Escola La Torreta (La Roca del Vallès)

El logo guanyador va ser el següent.

Moltes felicitats a tots i totes els participants per la feina realitzada!!