Dia de la Internet Segura

El 8 de febrer se celebra el Dia de la Internet Segura 2022. És una data marcada al calendari per posar èmfasi en la necessitat de construir, entre tots, una Internet millor. Enguany, es vol adreçar aquesta consigna als educadors, als alumnes i a les alumnes i a les famílies.

A l’espai web Internet Segura ens proposen continguts formatius per als educadors i també recursos per a les famílies.

El Dia de la Internet Segura fou suggerit al si de la Unió Europea (Safer Internet Day), però ha estat assumida per molts països d’arreu del món. L’efemèride té com a objectiu la promoció de l’ús responsable, respectuós, crític i creatiu de les noves tecnologies. La jornada crida a l’acció conjunta dels actors polítics i socials i al seu compromís perquè tothom tingui accés a una Internet millor, més confortable i respectuosa. Un dels factors clau del Dia de la Internet Segura és el suport als docents i treballadors socials en la tasca pedagògica d’explicar què és Internet, per a què serveix i com podem aprendre a fer-ne un bon ús.

#SID2022