Conferència a càrrec de Fernando Hernández Hernández.
Dijous 18 d’octubre de 17:00 a 19:00 a l’institut Escola Municipal del Treball
De fer projectes a la vida de l’aula i l’escola com un projecte
- Aprendre per projectes que connecten amb la vida forma part d’una història que té ja 100 anys.
- Però no totes les visions sobre projectes tenen el mateix fonament i finalitat.
- Per això sembla important tenir alguns criteris per situar cada perspectiva,
- especialment sobre les visions del coneixement, l’aprendre, les relacions pedagògiques i l’avaluació que vehiculen.
- Sobre això us convido a pensar junts en aquesta trobada.
Fernando Hernández Hernández. És catedrátic a la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona, doctor en Psicología. És formador de professorat de tots els nivells educatius, especialista en processos d’innovació i canvi curricular, en educació artística, vinculat sempre a temàtiques d’acord amb l’eix “la cultura, l’aprenentatge y l’educació” en la societat contemporánia. Entre les seves publicacions podem destacar els llibres Para enseñar no basta con saber la asignatura (Paidós, 1989, 1993), La organización del currículum por proyectos de trabajo (Graó, 1992), Curriculum, Culture and Art Education. Comparative Perspectives (State University of New York Press, 1998), Educación y Cultura Visual (Octaedro, 2000).