Concurs “Jo tinc la paraula”

En el context del programa “Tenim la paraula”, que el Departament d’Educació impulsa des del curs 2019-2020, s’han previst un seguit d’actuacions que interpel·lin directament l’alumnat de secundària i batxillerat en l’ús i la millora de la comunicació oral tant a l’aula com en altres contextos d’interacció.

Una d’aquestes actuacions és el I concurs “Jo tinc la paraula”, que té com a objectiu provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç. Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, podran expressar-se i comunicar les seves idees, opinions, dubtes, experiències, etc.

Podeu veure el making of de promoció del concurs i consultar-ne les bases en el següent enllaç. Teniu temps fins al 16 de febrer de 2021.