“Avaluar és aprendre” i “Informe d’avaluació trimestral”. Dos document de la Xarxa CB

Des de la Xarxa CB ens arriben dues publicacions que creiem que poden ser de molta utilitat a tots els centres, no només els participants de la Xarxa.

El primer és el document “Avaluar és Aprendre“, actualització del document “Avaluar per aprendre” publicat l’any 2010 i constitueix un document de referència de la Xarxa CB. En aquest document, la Neus Sanmartí posa en èmfasi la idea de l’avaluació per millorar els aprenentatges de l’alumnat en el marc del currículum per competències.

El segon es titula “Com podem implicar els alumnes i les alumnes en l’informe d’avaluació trimestral?” una proposa de la Xarxa amb exemples d’informes trimestrals realitzats amb la participació dels alumnes de totes les etapes educatives i en alguns casos de les seves famílies (document de consulta editable).