Acte de cloenda Projectes singulars Junts’21

El passat divendres 11 de juny va tenir lloc a la sala Tarafa l’acte de cloenda de Projecte Singular Junts’21. En aquesta ocasió es va limitar l’aforament i només van participar els alumnes de 4t d’ESO amb els seus professors/es, en Josep Mayoral (alcalde de Granollers), en Francesc Aroles (regidor d’Educació, Infància i Joventut), na Eva Maresme (inspectora d’educació) i un representant tècnic de l’Ajuntament i del CRP VOI.

Durant l’acte l’alumnat va poder recollir el seu diploma per haver participat en el projecte i realitzat els tastets d’oficis durant el curs. Enhorabona a tots/es els i les participants!

Aquí us deixem algunes imatges de l’acte.