28 centres educatius de la nostra zona participen en el programa Suport Vital

Més de 130 docents (28 escoles de primària i instituts de secundària) de les poblacions de Granollers, Canovelles, Les Franqueses del Vallès i la Roca del Vallès estan participant aquests dies en la formació del Departament d’Educació i el Consell Català de Ressuscitació (CCR) sobre Suport Vital.

L’objectiu d’aquest programa és formar docents amb els coneixements i les habilitats necessàries per actuar davant una mort sobtada per tal de transmetre’ls als alumnes des de l’Educació Infantil a la finalització de l’escolarització obligatòria. Aquesta setmana s’han fet les sessions pràctiques presencials (mantenint totes les mesures sanitàries) i les escoles i instituts han tingut l’oportunitat d’interactuar entre elles.

La implementació d’aquest programa a les escoles i instituts començarà en el tercer trimestre i continuarà de forma progressiva el proper curs. L’objectiu és que en pocs anys el programa estigui completament introduït en la nostra zona i els alumnes des de P3 fins a 4t d’ESO es vagin formant de forma gradual en les tècniques i tractaments d’emergència realitzades en una situació d’urgència mèdica per mantenir la vida del pacient.

Podeu trobar més informació sobre el programa en aquest enllaç.

Aquí us mostrem algunes fotos de les sessions pràctiques d’aquesta setmana: