18a Trobada d’Escoles Verdes

La Trobada d’escoles verdes és l’acte de lliurament dels Distintius d’escoles verdes als nous centres que s’incorporen a la xarxa i on també s’atorga el Premi Escoles Verdes en reconeixement de la trajectòria de millora contínua, a actuacions singulars i al treball en xarxa. En aquest acte també es lliura el diploma de renovació a les escoles verdes que ratifiquen el seu compromís de millora contínua en l’educació per a la sostenibilitat.

Des de l’any 2015, durant aquest acte es lliura a més el Premi Escoles Verdes. Enguany aquest acte se celebrarà el 12 de gener en un format semipresencial i es transmetrà per YouTube.