A l’Escola Camins estem preparats!

Hola família vallesenca!  Resultado de imagen de gif hola
Des de l’Escola Camins tenim moltes ganes de que arribi el dia de demà per poder compartir amb tots vosaltres el treball que hem realitzat i gaudir de les vostres propostes.
El nostre equip està format per cinc infants: el Marc, l’Albert, la Paula, la Paola i l’Oleguer.
Després de pensar moltes idees i fer-ne una tria, ens vam quedar amb el projecte d’una paperera robotitzada que quan detecta que està massa plena, es tanca automàticament i envia un missatge a l’Ajuntament perquè passin a recullir-la. Guanyarem en tenir parcs més néts i que les deixalles no s’acumulin.
Esperem que la nostra solució es pugui fer realitat amb el propòsit de poder ajudar als nostres parcs i al de qualsevol municipi.
Una abraçada!