Formació “Astronomia i astrofísica en capses”

El dia 24 de març tindrà lloc la primera sessió de la formació “Astronomia i astrofísica en capses”, una activitat que té per objectiu apoderar el professorat amb les eines necessàries per dur a terme activitats experimentals de tallers d’astronomia i astrofísica i implementar-los a l’aula per millorar els resultats i la implicació dels alumnes mitjançant l’assoliment de competències de l’àmbit cientificotecnològic i matemàtic incorporant la manipulació de materials com a punt de partida.

La proposta de tallers pretén promoure la motivació dels alumnes de secundària, amb especial atenció als de menor rendiment escolar, dels primers cursos de l’ESO o d’entorns més desafavorits, per contribuir d’aquesta manera a la millora de la seva implicació i resultats, així com promoure treball en equip (col·laboratiu i cooperatiu). Consta de 12 reptes estructurats en itineraris, dissenyats amb enfocament competencial amb connexions interdisciplinaris. Parteix d’una situació problema a la que es cerca resposta en la prova final relacionada amb els elements amenaçats per l’augment del seu ús, l’escassetat de reserves a l’abast, l’impacte mediambiental i els conflictes sociocientificotecnològics que origina la seva gestió.

Podeu realitzar la vostra inscripció clicant en AQUEST ENLLAÇ.