Ordre dia reunió final de curs amb equips directius INFORMATIVA

Degut a l’agenda tan ajustada, creiem oportú preparar molt bé la documentació i informacions que us volem transmetre perquè la pugueu tenir a mà sense haver de venir. Hi trobareu activitats, projectes, formacions, informacions, recursos, la previsió d’agenda… I sapigueu que estem a la vostra disposició per qualsevol dubte que tingueu.

Ordre del dia:

Informacions prèvies

• Xerrada i reunió inicial amb equips directius inici de curs. (15 de setembre PROVISIONAL, de 9h a 11h). Entre altres coses, compartim el Projecte educatiu de l’ INS de Gurb. (15 de setembre A càrrec del seu director (Francesc Jiménez). Apte tant per a primària com per secundària.
  • Pla de formació de zona. Oferta15 juilol a l’xtec Setembre Inscripcions i inici de les formacions (Reviseu que les de centre que vau demanar hi són, i mireu les generals de zona!)
    • Activitats en centre us demanarem la planificació bàsica (PAAF) al setembre
    • Reunió formadors responsables de suport (21-22). Setembre/octubre (els formadors i persones de suport del centre rebreu convocatòria). Serà una reunió pràctica de 45′. important aquest any que fareu formació en centre de la qual n’haureu de fer el seguiment dels assistents. us prepararem però una guia molt explicativa de com fer-ho de manera senzilla.
  • Propostes de zona generals amb pressupost econòmic (les trobareu  a la carta de serveis dins les formacions seqüenciades per etapes; 0-3, infantil i primària, secundària. Així doncs destinaríem el pressupost del SE en activitats i projectes que siguin obertes a la zona, i que us en pugueu beneficiar professorat i centres de la zona)
  • PGA-PASEZ 22-23 (Al setembre us explicarem com farem els nostres plans d’actuació concrets amb cada centre a partir de la vostra PGA. Per intentar casar allò que necessiteu treballeu amb allò en què creiem que us podem ajudar)
  • Proves avaluació externa 22-23. Hores d’ara, sempre dins la provisionalitat de tot, tenim aquesta informació. És informació del CSAV, però pendent de confirmar!
      • 6è i 4t d’ESO prova d’expressió oral i censal el mes de març de 2023.
      • 4t d’ESO prova digital de competències bàsiques, mostral, els dies 3 i 4 de maig de 2023.
      • Prova d’avaluació diagnòstica a 2n de primària, opcional per als centres que la vulguin passar. (Exemple buidatge d’un centre)
      • Proves de 2n Selva I (com sempre a disposició dels centres que ho vulguin). (Exemple explotació de resultats a nivell de zona)
  • Full informatiu

• Carta de serveis

• (MOLT IMPORTANT!) Hi trobareu tota la informació, projectes, agenda, i formacions específiques indicant la temàtica i l’etapa educativa per la qual estan pensades)

• Formacions específiques de zona atenent a necessitats que hem compartit amb vosaltres i que creiem que poden ser d’interès

• Hi ha algunes formacions que poden ser obertes a altres etapes (Exemple: Projectes a l’ESO i dinàmiques de grup…)
  • No s’hi contemplen les formacions específiques de projectes o de seminaris (Els podeu veure a la carta de serveis. Exemples: activitats ELIC, seminari orientadors i MEE, projectes amb alumnat, sessions de nou currículum que farem amb els equips directius, etç.)
  • Altres informacions:
    • Servei comunitari. Farem ronda i revisió amb els responsables de centre un dia de setembre
    • Mossos (Propostes d’intervenció a centre, també a inici de curs)
    • Oferta Escola adults SCF
  • Agenda

• Consulteu calendari previst dels projectes, especialment de les jornades finals. Manca posar totes les sessions de formació. Ben segur al setembre les hi trobareu totes.
  • Altres informacions

• Podeu consultar el retorn dels plans d’actuació al vostre portal intracentres