Eduquem les emocions a l’escola

Si l’educació ha de ser un procés d’aprenentatge per a la vida, les emocions són molt importants i cal que les tinguem en compte.

Per aconseguir que un infant creixi, en tota la dimensió de la paraula, no n’hi ha prou amb l’adquisició de coneixements.

Com a docent és important que ajudis als teus alumnes a forjar-se una bona intel·ligència emocional perquè siguin infants competents emocionalment, capaços d’afrontar-se als reptes de la vida.

👉 Com educar les emocions a l’escola? trobaràs una infografia resumint com pots acompanyar els infants en l’educació emocional. Esperem que us sigui útil!